17 Ağustos 2010 Salı

İŞE BAŞLADIM (16.08.2010)

DOĞUM İZİNLERİMİ ÜCRETSİZ İZNİMİ BİTİRDİM VE İŞE BAŞLADIM.
          Ne çabuk geçti sekiz buçuk ay. Bugün ikinci iş günüm, çok özledim yavrumu neyseki 1,5 saat süt iznim var da biraz erken gidiyorum eve. 2 gündür çok ağlamış yavrum uyurken. Emerek uyumaya alışık şimdi uyuyamıyo tabi. İnşallah biran önce alışırda üzülmeyiz. Fotoğraflarına bakıyorum sürekli, ne zormuş çalışan anne olmak ya! Evimiz de çok uzak yavruuum.Seni çok seviyorum annem!
         

2 yorum:

Adsız dedi ki...

allah yardımcın olsun..evet zordur bebeşi bırakıp gitmek...sağlıklı olsunda hepsi gelir geçer......mutlulugun daim olsun..

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

MERHABALAR. Blogunuzu yeni farkettim. Bende çalışan anneyim ama ben bebeğim 2,5 aylıkken bıraktım. Allah yardımcınız olsun gerçekten bırakmak çok zor. Ama şunu unutmayın izinde bir gün bırakacağınızı düşünmek bırakmaktan daha zor. Bundan sonra bizde takipçiniz olduk. merakl bekliyorum